نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1716
-
الف
+

آخرین وضعیت ساخت سریال حضرت موسی(ع)

تهیه کننده سریال «حضرت موسی» از آماده شدن فلم نامه این سریال خبر داد.

تهیه کننده سریال «حضرت موسی» از آماده شدن فلم نامه این سریال و آمادگی برای پیش تولید خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیداحمد میرعلایی» ، تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی(ع)» با بیان این که فلم نامه این سریال نگاشته شده و تنها منتظر بودجه برای آغاز کار هستیم ، او از تمرکز در قسمت توافق با بازیگران شاخص برای ایفای نقش در این سریال خبر داد.

«میرعلایی» درباره آخرین وضعیت سریال حضرت موسی(ع) گفت: «در حال حاضر فلم نامه این سریال تقریبا به طور کامل بازنویسی شده است و می‌توان گفت که فلم نامه برای آغاز پیش‌تولید کاملا آماده است. ما تنها منتظر تصمیم صداو سیمای ایران هستیم. در نهایت وقتی آن ها به نتیجه برسند و شروع به تامین بودجه کنند، بلافاصله کار را شروع خواهیم کرد.»

«میرعلایی» در پاسخ به این که آیا بازیگر نقش حضرت موسی(ع) انتخاب شده یا خیر، بیان داشت: «هنوز کسی برای کرکتر حضرت موسی(ع) انتخاب نشده، ولی تمرکزمان روی این موضوع است که برای ایفای این نقش با یکی از بازیگران شاخص سینما به توافق برسیم.».

این تهیه‌کننده با بیان اینکه مصروف بررسی هستیم تا از بازیگران گمنام تیاتر به خصوص از ولایتهای غیر از تهران نیز در این پروژه حضور داشته باشند، اظهار داشت: «یکی از برنامه‌های ما بعد از آغاز پیش‌تولید، اعلام فراخوان تست بازیگری از کسانی بوده که به ایفای نقش در این پروژه علاقمند هستند. چرا که ما به هر صورت علاقه مندیم تا بهترین بازیگران را برای بازی در کرکترهای این پروژه انتخاب کنیم.»

وی گفت: «با توجه به اینکه سریال حضرت موسی(ع) پروژه پر مصرفی است، برای به سرانجام رسیدن آن، باید مراحل اداری طی شود ولی هر زمان که به ما بودجه بدهند؛ ما قادریم که فردای آن روز کار را شروع کنیم.»

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر